YIM is gerealiseerd op ruim 25 jaar ervaring op het gebied van toegangsverlening, veiligheid en het waarborgen van gastvrijheid. YIM Facilitates biedt uitgebreide ondersteuning vanuit een hospitality gedachte zodat uw organisatie in control blijft.

YIM ondersteunt in facilitaire processen
Smartcard management
Als onderdeel van de totale workflow voorziet YIM in de automatisering van het aanvragen van toegangspassen. Bij het aanmelden van bezoekers, medewerkers of contractors is dit onderdeel van de voorgedefinieerde flow. YIM vereenvoudigt en optimaliseert het aanvragen, produceren, personaliseren, verzenden en activeren van toegangspassen. Hierdoor zijn lokale print oplossingen overbodig en inefficiënte uitgifte voorzieningen voor smartcards verleden tijd.
Met Smartcard management kan iedere medewerker via YIM zelfstandig een nieuwe of vervangende pas aanvragen. Het pasproductie proces is volledig geautomatiseerd door YIM. Medewerkers ontvangen de pas op een aangegeven adres en een bevestigingsmail om de pas te activeren.
Digitale receptie
Wanneer er geen receptie- of beveiligingsmedewerkers aanwezig zijn om uw bezoekers persoonlijk te ontvangen, kan het wenselijk zijn om een digitale oplossingen in te zetten. YIM ondervangt op een eenvoudige en efficiënte manier handelingen die normaliter door uw receptie of beveiliging worden uitgevoerd. Dit dankzij pre-registration of selfservice. Eenvoudig en gastvrij.
Focus op uw kernactiviteiten
Met YIM kunt u focussen op uw kernactiviteiten. Dit leidt tot kostenbesparingen en slagkracht binnen uw bedrijfsprocessen. YIM werkt doelmatig en met zo min mogelijk inspanningen wordt het beste resultaat bereikt. Dat is de power van YIM.