Spring naar content
Home · Over ons · Focusgebieden

Kernthema's

YIM kent 5 kernthema’s die een rol spelen bij het optimaliseren van toegangsprocessen:

Hospitality

YIM waarborgt gastvrijheid voor uw bezoekers, medewerkers en contractors in het hele proces. Zoals het beheren van afspraken of het verstrekken van informatie rondom parkeren en vertrek (visitor management, self-service, autorisatie).

Group 518

Safety & Quality

YIM zorgt dat alleen de goedgekeurde en juist gekwalificeerde personen toegang krijgen tot uw locatie(s) en ingezet worden voor het veilig uitvoeren van hun werkzaamheden (veiligheidstrainingen, accreditatie en digitaal dossier).

Group 517
Group 520

Security & identity management

YIM garandeert dat personen en voertuigen die uw locaties betreden altijd worden gecontroleerd. Snel en afgestemd op uw wensen en eisen op het gebied van bezoekers- en toegangsregistratie (accreditatie, autorisatie en controle).

Group 522

Efficiency

YIM voorkomt lange wachttijden, ingewikkelde procedures en bespaart onnodige kosten. Zo kunt u focussen op uw kernactiviteit en met zo min mogelijk inspanningen wordt het beste resultaat bereikt (selfservice, volledig digitaal).

Group 524

Compliance

YIM zorgt ervoor dat u automatisch en aantoonbaar voldoet aan de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsmigratie, fiscaliteit, sociale zekerheid en illegaliteit (bewaken van verloopdata, audits).

Welke thema’s zijn voor uw organisatie van belang?

YIM is vertrouwd met een groot aantal sectoren met ieder hun eigen specifieke uitdagingen, regelgeving en wensen op het gebied van bezoekersregistratie, contractor management en identity management.

Wanneer u geïnteresseerd bent, bespreken we graag hoe YIM uw organisatie ondersteunt in de thema’s die van belang zijn. Het YIM team helpt u graag verder. Bespreek uw wensen of vragen via whatsapp, telefonisch of e-mail.