Met YIM geeft u medewerkers toegang en rechten tot specifieke ruimtes of locaties. Veilig, snel en gastvrij. Binnen het platform beoordeelt u gemakkelijk toegangsautorisaties en worden deze rechten gekoppeld met uw onderliggende (toegangs)systemen.

Een veilig toegangsbeleid voor medewerkers
Autorisatie management
Met YIM verzorgt u voor uw medewerkers de aanvraag van toegangsautorisaties tot specifieke ruimtes en gebouwen. Zo heeft u altijd overzicht in wie autorisaties heeft aangevraagd en geaccordeerd, worden autorisaties altijd op een efficiënte en veilige manier door de juiste personen beoordeeld en wordt informatie op een centrale plek opgeslagen. Het effect? Beter sturen op uw toegangsbeleid en aantoonbaar in control in het geval van audits.
Medewerkers kunnen met YIM op een centrale plek eenvoudig en veilig hun toegangswensen kenbaar maken. Autorisaties van medewerkers kunnen door de daartoe bevoegde personen in YIM worden beoordeeld. Indien de aanvraag is geaccordeerd worden de toegangsrechten automatisch aan de betreffende persoon gekoppeld en verwerkt in het toegangscontrole systeem. Lees meer over interfaces met YIM.
Smartcard management
YIM vereenvoudigt en optimaliseert het aanvragen, produceren, personaliseren, verzenden en activeren van toegangspassen. Hierdoor zijn lokale print oplossingen overbodig en inefficiënte uitgifte voorzieningen voor smartcards verleden tijd. Lees meer over smartcard management onder YIM Facilitates.
De kracht van YIM
YIM geeft u direct real-time inzicht in alle lopende- en operationele processen. Naast accreditatie, het vooraf aanmelden van bezoekers of andere partijen, biedt YIM uitgebreide functionaliteiten zoals e-learning, autorisatie management of digitale receptie. Functionaliteiten die besparingen opleveren en uw toegangsprocessen makkelijker, sneller en dus aangenamer laten verlopen. Dat is de power van YIM.